Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Virksomhedens juridiske navn: KarinHeurlin.dk
CVR-nr.: 37950874
Adresse: Østerfælled Torv 3, 2100 København Ø
Mailadresse: Info@karinheurlin.dk

 

Betaling

Du kan betale med Visakort,  Mastercard og MobilePay. MobilePay understøttes, hvor kreditkortene, der er tilknyttet den enkelte kundes MobilePay er Visakort og Mastercard.

 Vi tager ikke kortgebyrer. Købsbeløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  Såfremt ordren indeholder forudbestilling sammen med bestillinger, som kan leveres med det samme, vil det samlede købsbeløb blive fremsendt ved afsendelse af første forsendelse.
  

 

Fragt

Vi leverer alene til kunder i Danmark. Varerne leveres med Post Nord.

Varer, som vi har på lager, afsendes indenfor 2 dage. Varerne vil forventeligt være fremme dagen efter afsendelse. Den samlede pris fremgår af indkøbskurven. 

Ved varer, vi ikke har på lager, fremgår leveringsdagen af ordrelisten. 

 

 

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret på bøger, hvor du har bedt om en personlig signering, da der i disse tilfælde er tale om en personalisering af varen, som gør den umulig at sælge til andre. Anmodning om signering vil ske i henhold til dine instrukser under "Bemærkning til forsendelse". Dette felt udfylder du i forbindelse med ordreindlæggelse i webshoppen.

På varer, hvor du ikke har anmodet om signering via "Bemærkning til forsendelse" har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Det gør du i givet fald ved at sende en mail til info@karinheurlin.dk. Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 
Du skal selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
 

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked/meddelelse om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

 

Varen sendes til:
 FreelanceBroker ApS, Østerfælled Torv 3, 2100 København Ø

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til ovennævnte adresse.

 

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

 

Varen sendes til:

FreelanceBroker ApS, Østerfælled Torv 3, 2100 København Ø 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til denne adresse.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

 

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver kun de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Karinheurlin.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på karinheurlin.dk er Bo Lange.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@karinheurlin.dk 

 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du skrive til info@karinheurin.dk . Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr